16.03.2021

Տնային աշխատանք

1.  Ընդգծված բառերը հանի՛ր նախադասություններից և փորձի՛ր հասկանալ, թե ինչ իմաստ են հաղորդում:

Իրոք, ի՜նչ դժվար է անհույս սպասելը:

Ի՜նչ դվար է ահույս սպասելը։

Նաղադասությունը հաստատական է։

Իհարկե, լսելու է մինչև վերջ ու անպայման տալու է ուզածդ, մի՛ կասկածիր:

 Լսելու է մինչև վերջ ու անպայման տալու է ուզածդ, մի՛ կասկածիր:

Նաղադասությունը հաստատական է։

Երևի գիշերն է եկել, թե չէ երեկ տեսած կլինեի:

գիշերն է եկել, թե չէ երեկ տեսած կլինեի։
Նաղդասությունը հաստատական է։

Հավանաբար լսել եք այդ անունը:

Լսել եք այդ անունը։
Նաղադասությունը հաստատական է։

Գոնե ավերակները գտեք, այլապես ոչ մեկը չի հավատա:

Ավերակները գտեք, այլապես ոչ մեկը չի հավատա:

Նաղադասությունը հաստատական է։

Մի՞թե այդպես էլ ոչինչ չեն գտնելու առասպելական տաճարից:

Այդպես էլ ոչինչ չեն գտնելու առասպելական տաճարից:

Նաղադասությունը հաստատական է։

Ինչևէ, վերջապես կարող ենք գնալ:

Վերջապես կարող ենք գնալ:

Նաղադասությունը հաստատական է։

2. Տրված բառերով նախադասություններ կազմի՛ր: Դրանք ինչո՞ւ են վերաբերական կամ եղանակավորող բառեր կոչվում:

Թերևս, անշուշտ, անկասկած, կարծես թե, իբր թե, նույնիսկ, միայն, ինչ որ է, ոչ:

Թերևս, ես գիտ էի, որ սղալ էի բայց շարունակում էի նույնը կատարաել։

Անշուշտ, դա այդպես էլ եղել է։

Անկասկած, նա մեղավոր է։

Կարծես թե, ես նրան տեսել եմ։

Երբ ես մտա սենյակ իմ քույրիկը արագ փակեց աչքերը իբր թե, քնած է։

Նույնիցկ, եթե ես ճշմարտությունը իմանայ ոչինչ էլ չէի ասի։

Ես ամենինչ կտայ միայն, թե թրկեի նրա կյանքը։
3.Յուրաքանչյուր շարքի չորս բառերն ի՞նչ ընդհանուր հատկանիշ ունեն, որ նույն շաքրի մի բառը չունի:

ա) Պապ             բ) Հովհաննես Թումանյան

երգիչ          Արշակ Երկրորդ

ձիապան             նվագախումբ

աղջիկ              Ձենով Օհան

լուսնյակ             Հայաստանի Հանրապետություն

լուսնյակ Հայաստանի Հանրապետություն

4.Փորձի՛ր պարզել, թե հատուկ անուններից որոնք են չակերտներում գրվում:

Մենք վաղուց ենք անցել «Քաջ Նազարը»:Այո կարող է լինել չակերտների մեջ։

Շատ եմ հավանում Սարոյանի «Գեղեցիկ սպիտակ ձիու ամառը» պատմվածքը:Ոչ այստեղ հատուկ անուն չկա։

Այս գիրքը հրատարակել է «Շաղիկ» հրատարակչությունը:Ոչ այստեղ հատուկ անուն չկա։

Ընկերս աշխատում է «Նոր դպրոց» հրատարակչությունում:Ոչ այստեղ հատուկ անուն չկա։

Ամենաշատը սիրում եմ աշակերտական «Ծիր Կաթին» թերթը։Ոչ այստեղ հատուկ անուն չկա։

Կարդացե՞լ ես երիտասարդների «Լրագիր օր» շաբաթաթերթը:Ոչ այստեղ հատուկ անուն չկա։

Իրերը տեղավորել էր «Էրեբունի» հյուրանոցում ու հասել ընկերներին:Ոչ այստեղ հատուկ անուն չկա։

Ամերիկյան «Գրումման Էրկրաֆտ» ընկերուլթյունը «Բեն Ֆրանկլին» սուզվող ապարատն ստեղծել է խորջրյա ուսումնասիրությունների համար:Այո կարող է լինել չակերտների մեջ։

Գագարինը առաջին մարդն էր, որ «Վոստոկ» տիեզերանավով տիեզերք թռավ:Այո կարող է լինել չակերտների մեջ։

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started